תרגומים

סיני בבית תההשפה הסינית – לך תרגם אותה!

לא לשווא נטבע אצלנו הביטוי "זה נשמע לי סינית" כשאנו מבקשים לציין דבר מה שאינו ברור לנו. השפה הסינית מיוחדת במינה, ולא פשוט להעביר את מסריה לשפה אחרת בצורה מדויקת. זו שפה תלוית תרבות – לכן תרגום מסינית לעברית או להיפך, בטקסט כתוב, דורש מיומנות מיוחדת. ראוי שתרגום טקסט כזה ייערך בידי מתורגמן מנוסה, המעורה ברזי השפה הסינית ובתרבות הנלווית אליה. הייחוד של תרגום טקסט מהשפה הסינית ואליה הינו ביכולת להבין "למה התכוון המשורר" בכתיבת הטקסט. רק הבנה מלאה של רוח הדברים וירידה לסוף דעתו של הכותב תייצר תרגום טקסט מדויק. תרגום מושלם מסינית לעברית ולהיפך מכיל אלמנטים תרבותיים רבים, ומחייב את המתורגמן לגלות בקיאות בניואנסים הסיניים.

כל תרגום טקסט שתרצו – רק תבקשו...

צוות סינולוג מורכב מאנשים שגרו וחיו בסין, חלקם עד היום. כולם למדו לימודים אקדמיים בסין, רכשו את השפה הסינית על בוריה ומעורבים בעולם העסקים הסיני. ייחוד זה המתבטא בשילוב מעורבות בתחומי עשייה שונים בסין ומפגשים עם אנשי עסקים ממגוון תחומים, מאפשר לצוות סינולוג להציע שירותי תרגום מסינית לעברית ולהיפך ברמה הגבוהה ביותר. מיומנות הצוות בתרגום טקסט כתוב כוללת כתב סיני מודרני וכן כתב סיני עתיק.

תרגום מילולי

ייתכן שהכנתם הרצאה מצויינת, מצגת שהנתונים שמציגה אתם יודעים שהיא תביא לכם את ההשקעה, הדרכת בטיחות שכתובה מנסיון וחייבת להיות מעוברת בדיוק מירבי.

קרא עוד >

להיות מתורגמן לסינית – דרך החיים והלימוד בסין

בסינולוג אנו מתרגמים לסינית כאשר סין טבועה בתוכנו, על שפתה ותרבותה. תרגום סינית נכון ואיכותי ניתן לבצע רק אם לומדים בסין, חיים בה ונושמים אותה. כל אחד מאנשי סינולוג עשו זאת.

קרא עוד >

מתורגמן לשפה הסינית

אנו שמחים להציע לכם את שירותי התרגום לסינית של סינולוג - שירותי תרגום שאינם שגרתיים. להיות מתורגמן לסינית זו מיומנות מיוחדת, כי תרגום סינית הוא לפני הכול שילוב של שפה ותרבות.

קרא עוד >

שיטת התרגום – מקצועיות במלוא הבקרה

בסינולוג תרגום טקסטים הינו תורה בפני עצמה, בעלת כללים מדויקים ומוקפדים. על מנת למנוע כל טעות, אנו מקיימים תהליך של בקרה כפולה, כאשר צמד מתורגמנים עורך את התרגום, ואיש בקרה בודק ומאשר אותו.

קרא עוד >

במסגרת שירותי התרגום הנרחבים אנו מנוסים בתרגום טקסטים מכל סוג

תרגום טקסטים משפטיים, תרגום טקסטים רפואיים, תרגום טקסטים לאתרי אינטרנט, קידום אתרי אינטרנט בסין, תרגום תכתובות ואי מיילים ועוד...

קרא עוד >